roterende banner

maandag 15 juli 2024

Zomerupdates (2) SPA toernooi

Het is weer begonnen, het SPA toernooi (of eigenlijk het ASP, want op hun website spreken ze over 'Amsterdam Science Park')
Er zijn verschillende groepen, die ook op verschillende data spelen. Op deze plaats zullen komende week updates volgen. Check je clubgenoten 

Steve, Eric, Daan P, Martin R, Victor, Aran, Boudewijn, Michiel en Dick L en Jildo  

en help me een beetje met de verslaglegging: stuur foto's, partijen of verslagen of schrijf bij in de comments wat je kwijt wil (en laat me weten welke leden ik heb gemist bij bovenstaaande linkjes) 

veel dank & succes allemaal, Niek

24 opmerkingen:

  1. Steve is er ook. Moet nog wel op gang komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Niek! Het zag er naar uit dat Michiel en ik in dezelfde groep van de weekvierkampen terecht zouden komen, maar uiteindelijk speel ik in groep C (waar ik helaas kop van jut ben :-s) en hij in D.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Elk jaar duikt er ergens op een groot toernooi ,weer zo,n schaakkleuter op die iedereen er vanaf mept ! Nu is het Noah Ritzerveld ! Het jochie is amper 12 jaar en versloeg reeds Hoffman ( elo 2010) Wink (elo 2066 ) I.M Pham Khoi ( 2367 ) en F.M Van Roon ( elo 2279 ) Nog even en je bent met 25 jaar als schaker al te oud bevonden en afgevoerd naar het bejaardentehuis !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En Ritzerveld won weer! Wat een revelatie. Ik zag Aran op de lijst, en heb hem toegevoegd (hoewel ik een gerucht opving dat ie komend seizoen uitkomt voor VAS?! (kan iemand dat bevestigen/ontkrachten?)

      Verwijderen
    2. Ik zal jullie wat vertellen ! Wat dan ? Nou jullie hebben de verkeerde Indo,s op de club ! Die Kleine opdonder Noah Ritzerveld is een 12 jarig Indootje uit Wassenaar ! 12 jaar is die kleine sate en hij mept de ene meester na de andere van het bord !

      Verwijderen
  4. Van wie is dat gerucht afkomstig dan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste Niek & geachte voorzitter, hier is geen sprake van een gerucht maar van een feit.
      Ik had dit al eerder op een van onze laatste clubavonden gehoord. En: Als je op onze ratinglijst kijkt, zie je Aran niet meer staan, maar als je op zijn naam zoekt dan zie je als actieve vereniging...VAS.

      Verwijderen
    2. Aran kwam in 2016 over van VAS naar ENPS ,dus hij heeft 8 jaar voor ons gespeeld ! Ook mooi toch ! Denk dat VAS voor Aran meer mogelijkheden biedt i.v.m . die KNSB .ENPS is toch alleen maar een SGA club ( gelukkig )

      Verwijderen
    3. @Daan : als je goed kijkt zie je ook mijn naam niet meer staan ! Ben ik dan ook naar VAS overgestapt ? Nee hoor blijf bij ENPS maar niet meer als lid maar als donateur ,blijf de contributie van Aran en mij zelf betalen maar dan in de vorm van donatie .Er gaat dus geen cent van mij naar die KNSB .

      Verwijderen
    4. Je moet goed lezen wat ik heb geschreven, Bert Wijchgelmans. Jij staat inderdaad niet meer op de ratinglijst van ENPS, maar als ik je naam invoer dan kom je wel te voorschijn, maar bij actieve lidmaatschappen staat niets vermeld, i.t.t. wat er bij Aran is aangegeven...

      Verwijderen
    5. Bert je blijft toch nog wel onze horecabaas? :o ;-) En je kunt dan niet meer voor de SGA competitie spelen, maar voor de rest idd lekker puh KNSB :p ;-)
      Boudy

      Verwijderen
    6. Wat vreselijk! Zijn we nu onze superinvaller kwijt??

      Verwijderen
    7. Blijf altijd bereid om wat te doen voor ENPS ! Als het allemaal een beetje te veel wordt voor Bas : secretaris ,wedstrijdleider, speler , de deur openmaken etc etc kunnen ze me altijd bellen ,ga overigens meer op de club spelen ,buiten mededinging .Een donateur die meedoet voor de titel ? De bar-inkoop blijf ik doen met Johan .

      Verwijderen
  5. In het weekend speelt Dick Lagrand mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gisteren is het Open NK begonnen (met de zeskampen), dit jaar in Velp omdat de vaste locatie in Dieren wordt verbouwd/gerenoveerd. Morgen beginnen de tienkampen, ik doe mee in groep B. Zag ik nou goed dat ik de enige ENPS-er ben die daar in het verre oosten acte de présence geef??

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voorheen zag ik nog wel eens clubgenoten, Ailko, Dirk en Theo....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Going through the internet you will come across many scammers clamming to be private investigators but you have to be careful who you to let your personal information out to and who you also give your money to all in the name of wanting to help your cyber needs but there is one out there that i know of who is legit and does a complete job and delivers on time just contact Premiumhackservices AT gmail DOT com, Whatsapp; +14106350697, and your problems will be solved.

    BeantwoordenVerwijderen