roterende banner

maandag 13 januari 2020

ENPS bij TATA dagvierkampen

Zult, DaanAmsterdam NED23002301
weekday 1A
Van der Meiden, DirkHaarlemNED20241995
weekday 3B
Jonkers, BasAmsterdamNED18421896
weekday 4K, weekend 4O
Visser, GerardAmstelveenNED15121445
weekday 6E, weekend 6C
Tuijnman, JeannothaarlemNED1675

weekday 6O, weekend 6W
Van der Maas, JohanAMSTERDAMNED16331653
weekday 5C






Ik was er bij, vanmiddag in Het Grote Heiligdom in Wijk aan Zee. Ik maakte mooie (verboden) plaatjes plaatjes van onze clubgenoten. Alleen Johan heb ik niet in full action vast kunnen leggen, hij was namelijk al klaar voordat ik binnen was. Hij won in 14 zetten.

Backstage wordt hard gewerkt, Tom interviewt hier Gijs de Jong, secretaris-generaal van de KNVB, die ook een schaakliefhebber blijkt te zijn.

Niek

4 opmerkingen:

  1. Ja maar, een quizvraag: Waarom heeft de tegenstander van Johan opgegeven?
    Tip: het naspelen van de partij brengt je niets dichter bij het antwoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Antwoord :
    De laatste zet heb ik niet opgeschreven , hij speelde Pf4 en gaf onmiddellijk op.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dank voor de mooie indrukken!
    kees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die onderste foto .....die kale met die microfoon voor zich komt mij zo bekend voor ,die andere kale met lintje om nek ken ik niet ,wat voor vraag zal die kale aan die andere kale hebben gesteld ? Zoiets als dit "" Hoe zit het Gijs ,was je gisteren weer zo dronken als een Maleier ,je hebt heel Wijk aan Zee wakker gemaakt !"" Gijs : "" Nou ....euh euh euh ,andere vraag graag ""

    BeantwoordenVerwijderen