roterende banner

vrijdag 9 januari 2015

Tata Steel Chess in Wijk aan Zee

Dirk de Graaff, Theo Bakker, Johan van der Maas, Marike Dokter, Clive Wismayer, Peter Hoekstra en Steve Michel (Hier zie je alle deelnemers) spelen de weekendvierkampen bij Tata. Als Tom, die daar perschef is, af en toe een fotootje stuurt dan zal ik die twitteren. De eerste van zijn hand staat alvast hiernaast en hieronder.  


Na de weekendtoernooien volgen de tienkampen en de dagvierkampen. Ik zag daar de volgende ENPS-ers (of bíjna ENPS-ers) in de lijst:
Velde,Jan           Tien 4
Oldenhove,Pieter Tien 4
Vriens,Huib Tien 5
Poldermans,Daan Tien 6
Bartman,Victor Tien 7
Caspel,Ruud van Dag 3
Reemer,Chiel Dag 5
Niek

3 opmerkingen:

  1. Ben ik niet eens meer een bijna-enps'er? Ik heb nog wel netjes mijn contributie betaald. Grrr...oeten uit middelburg,

    Arjan van Tuijl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Arjan, 1000 maal excuses. Als er iemand de eretitel ENPSer toekomt dan ben jij het wel. Hoewel emigreren naar Zeeland natuurlijk wel een van de hoofdzonden is. Maar afijn, ik zal het goed maken komende dagen. Als ik meer leden vergeten ben, dan hoor ik dat graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is je vergeven, Niek. Misschien ben je Jord Hendriks nog vergeten.
    Vandaag was een goede dag voor ENPS'ers en bijna-ENPS'ers. Ruud maakte naar eigen zeggen op Houdini-achtige wijze remise, Jord, Chiel en ik wonnen. 3,5 uit vier, me dunkt dat we daar tevreden over mogen zijn.

    Groeten,

    Arjan van Tuijl

    BeantwoordenVerwijderen