roterende banner

vrijdag 6 juli 2007

Bruiloft

Gisteren is Peter Kersten getrouwd! In zekere zin kon je spreken van een moetje want hun zestienjarige zoon liep ook op de bruiloft rond. Ronald, Tony, Marco en ik waren vereerd met een uitnodiging en zodoende waren we getuige van een onvervalste Surinaamse bruiloft. De vrouw van Peter, Vastie, is surinaamse en Peter zelf heeft ook aantal procenten surinaams bloed door de aderen stromen. Er was volgens Surinaamse traditie veel te eten, er waren mooi uitgedoste dames en heren en niet te vergeten veel dans. Peter was niet van de dansvloer af te slaan!

Peter is niet echt oud te noemen (hij is 42) maar hij is wel een oude rot, want hij is al zo'n kwart eeuw lid. Op de interne zien we hem helaas niet vaak meer, maar voor de externe is hij een vaste kracht. En hij is des te meer ENPS-er, want ik hoorde gisteren dat zijn grootvader Jan Keuler (of Kohler?) vroeger ook al ENPS-lid was!

Ik vroeg op het feest aan Peters zoon of hij een paar leuke foto's voor me had, hij liep immers met een digitale camera rond. Hij dacht even na en antwoordde ontkennend! Hmm.. die jeugd van tegenwoordig.
Peter zou zijn best nog voor me doen en als dat lukt zet ik later nog een paar feestelijke foto's bij dit verslagje.

Tot vanavond bij de Ponteneur!

Niek

PS Peter stuurde mij de foto rechts, klik erop voor een grotere versie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten