roterende banner

zondag 6 december 2020

Aanmelden 11 december

Hieronder, per Enps mail of mijn telefoon kunnen de aanmeldingen weer binnenstromen ;) Graag voor donderdag 18:00.

Tevens is 18 december de laatste keer dat we schaken dit jaar, gezien kerst en oud & nieuw op vrijdagen vallen.

In 2021 beginnen we op vrijdag 8 januari aan de nieuwe helft van de competitie.

Voor nu is het helaas, mede door ondergetekende, niet meer zo spannend wie eerste gaat worden dit jaar. In de strijd om een finaleplaats voor de B en C groepen is een en ander nog niet zo duidelijk en kan aanwezigheid bij de laatste 2 ronden de doorslag geven.

--- Michiel
 

20 opmerkingen:

  1. Helaas? :)

    Ik ben er bij vrijdag.

    Ardin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is ff schrikken zeg, de laatste keer van het jaar alweer. Gaan we vrijdag alvast elkaar het beste wensen voor 2021. Moet lukken, het kan niet anders dan een topjaar worden.
    Ik ben erbij vrijdag! Niek

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik meld me aan. Niek de 18de is volgende week vrijdag. :-)

    Martin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kom wel a.s vrijdag om 18.00 uur ,samen met Roeland i.v.m eventuele les maar probeer er nog wat van te maken ,die 2 laatste keren in 2020 ,dus bowl ,bitterballen ,patat ,die weinige leden ,die nog durven komen ,moeten wel beloond worden daarvoor 😁😁😁

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helemaal top Bert. Ik behoor helaas niet tot de dapperen, ik geef de voorkeur aan schaken met mondkapje (zodra je je 'buiten' je partij begeeft), aan twee tafels, looprichting, naam opschrijven bij binnenkomst, enz. enz. bij Caïssa. Daar nog wel gratis koffie en thee met pepernoten. Maar dat kan natuurlijk niet tippen aan de service die jij de dappere ENPS-ers verleent! ;-) Hopelijk kunnen we in het nieuwe jaar in de loop van het voorjaar weer met minder (of geen) beperkingen schaken...

      Verwijderen
    2. Bedankt voor je reactie Boudewijn ! Tja die bar van Caissa is gesloten ,dat gebouw is ook van de gemeente ,als wij die aanbevelingen van de KNSB zouden opvolgen ( Geen alcohol na 20.00 uur) zou er ook geen kip meer komen ( Ik ook niet )Hopelijk zien we je weer in 2021 gr Bert

      Verwijderen
    3. Oh ja nog wat ,onze jonge nieuwe leden vinden alcohol in de BOWL niet goed voor hun schaakprestaties ,dus bij de volgende BOWL zal er alleen wat brandewijn in zitten aangelengd met veel vers fruit ,dus alcohol percentage zal sterk dalen en vers fruit is goed tegen Covid ,vitamine D !

      Verwijderen
    4. Boudewijn, zucht, mondkapjes die voortdurend (per pepernoot/en/of/opstaan)worden op-en-af gedaan zijn niet alleen ronduit belachelijk maar verhogen zelfs het risico i.p.v. dat het iets helpt.

      Verwijderen
    5. Ja Boudewijn ,Mischa kan het weten want hij werkt bij Het O.L.V.G Er moet natuurlijk een mondkapje worden uitgevonden ,die je niet hoeft af te doen ,als je een sigaretje rookt of een biertje drinkt ( Gat in de markt ?) 😎😎😎

      Verwijderen
  5. Graag doe ik ook weer mee. Groeten, Dick

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Reacties
    1. Goed zo Roeland ! Ik maakte mij al zorgen omdat jij meestal de eerste bent om je in te schrijven ,vrijdag om 18.00 uur op de club .😎

      Verwijderen
  7. Ik speel graag mee. Ik hoop dat de B groep nog niet beslist is.
    Ml Mellegers

    BeantwoordenVerwijderen