roterende banner

vrijdag 21 juni 2019

Slotavond!

We hebben het seizoen afgesloten, zoals gebruikelijk mét een maaltijd, en anders dan anders niet gevolgd door een georganiseerd toernooitje. In plaats daarvan werd er gewildschaakt, dwz iedereen deed waar hij/zij zin in had. Een fotoverslagje:

Bert, Adrienne, Roeland en Tom hadden een geweldige Rotimaaltijd verzorgd,

en Bert zag dat het goed was.

Mark, Bas en Eric speelden "Can I";

Steve, Peter, Victor en Ron "hands & brains";

Er werd ook gewoon gevluggerd;

En Allard had een krantenknipsel meegenomen. Het was dagschaak uit het AD.
Die bestaat altijd uit twee opgaven: "voor beginners" en "voor gevorderden".
Maar daar is dus iets heel vreemds mee aan de hand. Allard, Mischa en ik waren
al eerder, onafhankelijk van elkaar tot de conclusie gekomen dat vaak (of
meestal) het beginnersprobleem moeilijker is dan die voor gevorderden. Nou ja?!
Ook nu weer. Het probleem rechts losten we op, maar links lukte ons niet.
Wat vind jij?

Het 'beginners'probleem staat hier op het bord. Alleen met Tom er bij
vonden we de oplossing. Ook Tom vond het niks voor beginners.
Uiterst vreemd!

Bert neemt even pauze

En Mark Ruimt op (wat een historisch moment!!)

En toen ik wegging, om 10 voor 10, stond de kerktoren nog in het volle
zonlicht. Het dan ook niet voor niks 21 juni vandaag. De pastorie zat
nog vol ENPS-ers, ik hoop dat ze het een stuk later gaan maken dan ik.
Dat was het dan. Fijne vakantie, prettige zomer! Tot eind augustus (ALV) of begin september (éérste ronde nieuwe competitie)

Niek

4 opmerkingen:

  1. Ik heb gisteren enorm lekker gegeten. En ik heb genoten van het optreden van Inge die alles rustig in goede banen leidde.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het roti eten was fantastisch! Mij lijkt dat de 'makkelijke' en moeilijke problemen per ongeluk verwisseld waren? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, het komt zeer regelmatig voor dat we met de "beginners"problemen meer moeite hebben.

      Verwijderen