roterende banner

dinsdag 20 juni 2017

SLOTAVOND

Het is jullie bekend: komende vrijdag is de slotavond., de eindhalte van alweer een seizoen schaken bij ENPS.

Een korte update van wat jullie te wachten staat:

Een puike maaltijd om te beginnen. Hiervoor hebben zich tot nu toe 12 mensen gemeld. Dat is natuurlijk veeeel te weinig! Maar, geen reden tot wanhoop: aanmelden kan nog via de comments maar wees er wel snel bij. Geef ook je eventuele dieetwensen aan. Eigen bijdrage is slechts 5.-, de overige kosten worden door de club bijgepast. Om acht uur staat het eten klaar, wees er op tijd bij.
Vervolgens is er een wijziging in het programma. Na ampel beraad op het hoofdkwartier van ENPS heeft Steve het voortouw genomen tot het organiseren van een avond 'Hand&Mind'. Twee duo's spelen een partij aan één bord. De ene speler noemt een stuk (de mind), de andere (de hand dus) moet een zet uitvoeren met het genoemde stuk. Dus, stel je voor, jij roept 'toren!' en in plaats van mat op e8 stelt dat ándere torentje zich bloot aan een verraderlijk vork. Aaarrghhh!!

Tot zover, Rimme

8 opmerkingen:

  1. Die Steve is ook een mooi figuur!

    Ik kan me herinneren dat hij vorig jaar, of twee jaar terug, een format bedacht voor de afscheidsavond. Maar hij kwam alleen aan het begin van de avond even opdagen om te melden dat hij er weer vandoor ging, want aan fantasieschaak had ie een broertje dood. Het is werkelijk waar, ongelogen. De organisatie moest geïmproviseerd worden door een paar leden die niks hadden voorbereid.

    En nu gaan we weer een voorstel van Steve uitvoeren?! Ik sprak hem nota bene nog op het Kroeglopers Toernooi, waar hij zei vrijdagavond bij grasmat mee te spelen, dat die vrijdag ook een toernooi heeft, met eten vooraf. Rare zaken Rimme, hoe is eea tot stand gekomen? En gaat het deze keer goed komen? Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, ik weet niet beter dan dat Steve heeft voorgesteld hand&mind. heb ik hem vandaag nog over gemaild!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat krijgen we nou?
      Wat Niek zegt klopt, ik vind bingo leuker dan doorgeef- of atoomschaak. Hand and mind vind ik wel leuk maar ik heb niets voorgesteld! Ik was wel van plan naar de Grasmat te gaan maar ok, change of plan dus. Ik krijg de leiding aanstaande vrijdag, prima! :)
      Het wordt waarschijnlijk een zwitser toernooi, met prijzen!

      Last but not least: ik bestel een pizza quattro stagioni.

      Verwijderen
    2. Hij krijgt wel een Indiase pizza quattro stagione,wat het ook moge wezen !

      Verwijderen
  3. ik meld me aan! ben benieuwd naar het uiteindelijke programma :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Rimme: Hoe laat eten we morgen, om 7 of om 8 uur?

    BeantwoordenVerwijderen