roterende banner

zaterdag 30 augustus 2014

ALV 29 augustus 2014

Har, Bas, Kees, Pieter, Niek, Mark, Victor (foto's Steve)
Vanavond was de algemene ledenvergadering van ENPS. Het was een goede aftrap van het seizoen, wat hebben we er weer zin in. Het gaat een jaar worden vol vernieuwingen. De notulen van Pieter komen er aan, dus ik ga niet al te veel zeggen, maar een paar highlights moet ik even kwijt. Zo is good old Bert Wijgchel lid van verdienste geworden.
Bert: lid van verdienste
En de aangekondigde mystery guest van de avond bleek Aran Köhler te zijn. Hij gaat voor ons het eerste team in de KNSB versterken. Maar dat niet alleen, in de nazit van de vergadering vertelde hij ook over zijn ambities om clubkampioen te worden. Nu had Tom Bottema me ook al een paar keer verteld enorm verheugd te zijn over zijn aanstaand kampioenschap van ENPS, dus ik kijk nu al uit naar de strijd der giganten. Of gaat een derde met het been heen... vlak onze huidige kampioen Peter Hoekstra niet uit of anders zijn runner up Peter Nitschke. En zullen Steve en Mark zich nog kunnen mengen in de strijd?! Of anders voorzitter Kees! Of nieuweling Arnth? Wie zal het zeggen..
Verder vertelde Aran over zijn plannen om toekomstige KNSB partijen van zichzelf of anderen bij trainingen of andere gelegenheden met ENPS gezamenlijk te analyseren. Ik kijk er naar uit, dat zijn natuurlijk geweldige leermomenten voor alle ENPS-ers. De toon is gezet, laat het seizoen maar beginnen!
Niek

1 opmerking:

  1. Nou ik zat me dus al enorm te verheugen op mijn 3e titel! Maar het lijkt me inderdaad een reuze interesante competitie te worden, die ons zeker sterker zal gaan maken.

    @Bert je heb het verdiend hoor en zie je in ieder geval de eerste thuiswedstrijd

    ps: Ik heb me door iemand laten vertellen dat jij ook weer op hoog niveau gaat spelen. Wel weer meer spelen he!

    BeantwoordenVerwijderen