roterende banner

dinsdag 20 mei 2014

Steve Michel wint Kattenburger Open

Ik heb het Kattenburger open gewonnen! Met geluk moet ik zeggen, want 5,5 punten uit 7 waren genoeg dit jaar. Ik moest de eerste plek met 4 anderen delen (Iwan Bonoo, Willem Hensbergen, Mark Bloem en Dennis van Leusden) en had de hoogste TPR.

De eindstand staat op de site van de Raadsheer.

Tony Slengard won de groep 2: hij was de hoogst geplaatste speler met een rating onder 1650 met een TPR van maarliefst 2015.

Hier is mijn partij van ronde 4 tegen Rudolf Kat:
(Steve)

Play chess online

© foto's van facebook

4 opmerkingen:

  1. Steve en Tony gefeliciteerd! En 5,5 uit 7 is geen slechte score om eerste mee te worden dus volkomen verdiend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is dat een BRASSA van Bouta en een Nederlandse procureur generaal ? Of zijn het gewoon Tony en Gerie !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fantastisch! gefeliciteerd allebei.
    rr

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd mannen, ik ben trots op jullie! goed gedaan

    BeantwoordenVerwijderen