roterende banner

dinsdag 8 januari 2013

Tata

Het Tata Steel Chess tournament komt er weer aan, met Carlsen, Anand, Giri en Aronian enzo, maar het echt leuke is dat het aanstaande vrijdag start met de amateur vierkampen, waaraan verschillende ENPS-ers deelnemen. Op 
                http://amateurevents.tatasteelchess.com/2013/deelnemerw.html
vond ik de volgende namen:

Stefan Lehmann,
Peter Hoekstra,
Jord Hendriks,
Johan van de Maas,
Pieter Oldenhove,
Kees Bakker,   
Marike Dokter,
Clive Wismayer.

We gaan ze aandachtig volgen, ik ga zaterdag kijken en zal er verslag van doen op ons blog. Aan alle deelnemers&bezoekers: ik ontvang graag stukjes, partijen en/of foto's, svp mailen aan niekver @ gmail.com

Héél veel succes allemaal!

Klik om alvast in de erwtensoepsfeer te komen op onderstaand plaatje (en klik op Play):


Niek

8 opmerkingen:

  1. Kende ze nog niet allemaal. Heel leuk!
    Er wonnen toen ongelooflijk veel ENPS-leden hun groep. Ikzelf met 2 uit 3 en minder dan zestig zetten in totaal (winst in negen, en remises in twintig en in 25)
    Heb Amédée zijn foto naar hem gemaild (Vond ik een van de leukste)

    Succes allemaal! Kom waarschijnlijk zaterdag kijken, supporten en als het moet versnaperingen langsbrengen.

    Vrijdag ben ik gewoon op de club en is de rest natuurlijk van harte welkom.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Anoniem ....? Dat zal bord 3 wel weer zijn, die maakt er altijd een puzzel van om achter zijn identiteit te komen.
      tot vrijdag!

      Verwijderen
    2. Eens kijken door welke club ik dit jaar gestrikt ga worden. Vorig jaar moest (of liever mocht) ik in de eerste ronde tegen Kees. Na wat kletsen vroeg hij of ik een club in A'dam zocht en de rest is geschiedenis.

      Iedereen succes gewenst en wellicht tot Tata!

      Verwijderen
  2. Helemaal in de sfeer, wat een leuk weekend in aantocht!
    Bedenk me net: Heeft iemand dit jaar een inschrijfkaart ontvangen?

    Groet,
    Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er worden geen deelnemerskaarten per post verstuurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens de planning kom ik buurten van het weekend!
    Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan ik toevallig met iemand meerijden zaterdag?
    In dat geval kom ik naar je toe en betaal ik al aangekomen in Wijk je erwtensoep.

    Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. als ik met de auto ga, zal ik je wel even bellen. nog niet zeker.
    Kees

    BeantwoordenVerwijderen