roterende banner

vrijdag 10 december 2010

Chatbox

Klein experimentje: bovenin de rechterkolom staat een chatbox, voor direct contact. Het werkt natuurlijk alleen als ik online ben, en dan nog alleen als ik mijn Gmail open heb staan wordt het bolletje groen en kan de chatsessie beginnen. Anders is het bolletje grijs - dat zal dus meestal het geval zijn. Ik zie wel of er gebruik van gemaakt gaat worden, zo niet dan haal ik het weer weg.
Groeten Niek

PS voor ENPS-ers die het leuk vinden:
Zo'n chatbox is niet exclusief voor mij, maar iedereen met een Gmail-account kan er een krijgen. Dus als je in de rechterkolom ook een voor jezelf wil ga dan naar
   http://www.google.com/talk/service/badge/New
vul eea in en copieer de code die voor je wordt gegenereerd in een mail aan mij en je komt erbij op het blog! Doe het svp, want dan wordt de chatservice op dit blog namelijk pas echt leuk, als er meer kandidaten zijn is er altijd wel iemand aanwezig voor een chat!

3 opmerkingen:

  1. Leuk, ik doe mee....
    Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook gmail. Je kunt naast je reguliere e-mail altijd nog een gmail hebben. Is vaak handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ook gmail (Niek, dat hotmail adres kan je beter weggooien, zie ik zelden meer.)

    BeantwoordenVerwijderen