roterende banner

donderdag 27 november 2008

Stand r10 en externe eerste

Jullie haden de stand en de statistieken nog van me tegoed:

Ronde 10:


Verder wil ik jullie er op wijzen dat het eerste morgen een externe wedstrijd speelt. Isolani komt op bezoek, ik spiekte al even op de sga site en zag Raf tussen de deelnemers van hun team staan. Gezellig, misschien zien we hem weer eens! We staan overigens al één puntje achter, Ronald Post mailde mij het volgende:

"Onze Ben kan momenteel eigenlijk niet goed op de vrijdag spelen, dus heb ik Isolani verzocht om 1 partijtje vooruit te spelen (bij hun). Ben en ik hebben beide na wat gedwaal hun lokatie kunnen vinden. Hoewel best wel aardig heeft gespeeld was het vinden toch wel het belangrijkste wapenfeit.
Ben kwam waarschijnlijk in de fase tussen opening en middenspel in het nadeel, dat speelde de isolani man (de 2000 speler) helaas keurig uit.

0-1 dus"

Niek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten