roterende banner

woensdag 12 maart 2008

Klaas Mastenbroek valt

Bas Jonkers kreeg een telefoontje van Klaas' broer: Klaas ligt na een val in het ziekenhuis (OLVG) met een gebroken heup. Ronald Post belde hem in het ziekenhuis, en hij mailde:

Ik heb Klaas net gesproken.

Hij is gisteren om een uur of 5, gevallen op het Amstelstation (gelukkig niet thuis)

Heeft inderdaad een heupbreuk, ook arm in het gips
Als ik het goed begreep lijkt een operatie van zijn arm niet nodig, die heup had erger gekunt volgens Klaas.
Ze gaan er een zadel in zetten, met schroeven. Ik vroeg aan hem of ie geen problemen verwacht bij metaal detectoren moest ie behoorlijk lachen

Als dit gedaan is gaat ie of voorlopig naar een verpleegtehuis, of naar zijn broer in Rotterdam. Om vervolgens daarna weer naar zijn huisje terug te keren.
Luitjes.... laten we hopen dat het allemaal zo goed gaat.

Maar voorlopig heeft ie bezoek nodig,
OLVG
Afdeling B8, kamer 3

Morgen is de operatie, ik weet niet of ie dan al aanspreekbaar is. Maar ik probeer hem morgen ff te bezoeken

Hij zei ook ..... daar gaat mijn score....


Tot zover Ronald. De broer van Klaas woont in Den Haag (dacht ik tenminste) en is niet meer mobiel, en over andere familie heb ik hem nooit gehoord. Dus het is natuurlijk mooi als we onze held allemaal een paar keer bezoeken, zodat hij niet al te eenzaam wordt.

OLVG bezoektijden
15,30 t/m 16,30
18,30 t/m 20,00

Niek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten