roterende banner

zaterdag 8 maart 2008

Intern ronde 9, het derde wint

ENPS3 won van VAS9. Degradatie is nu vrijwel uitgesloten, de volgende twee potjes die we nog moeten spelen we dus om des keizers baard.


Intern werd ronde9 gespeeld:
Bas Jonkers    - Klaas Mastenbroek 0-1
Mark Hecker - Jan Velde 1-0
Dick van Dam - Chiel Reemer 0-1
Niek Verweij - Kees Bakker 0-1
Tony Slengard - Leo van Benten ½-½
Gino Williams - Sanne Visser ½-½

De ranglijst: Ranking.html
De ranking per ronde: Progress.html
De individuele scores: CompetitionHistory.html
De kruistabel: XRef.html

In de hoop Martin wat gunstiger te stemmen (zie 2 berichten geleden) hebben we twee extra lijsten toegevoegd:

De statistieken: Statistics.html
De verwachting: Expectancy.html

Een kleine uitleg van de gebruikte termen:
      Abs no msg = afwezig
      Abs for club = extern
      Bye = oneven
Ik zag trouwens zowel "Manual bye" als "Bye" voorkomen, de eerste is denk ik door de wedstrijdleider bepaald, de tweede door het programma.

Niek

3 opmerkingen:

  1. Vanuit Phoenix:

    Jammer dat ik niet mee kon doen.
    Maar ik ben blij dat jullie
    me niet nodig hadden !
    Bravo !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig: heb in de 6e ronde 2 partijen gespeeld? De eerste (tegen Dirk) klopt, tegen Theo heb ik al heel lang niet meer geschaakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sander dat klopt inderdaad niet, dat gaan we vrijdag voor aanvang uitzoeken.

    Groet,
    Kees

    BeantwoordenVerwijderen