roterende banner

zaterdag 29 september 2007

Vrijdag 28 september

Het tweede: Dinsdag 9 oktober speelt ENPS Quibus 2 uit tegen Amstel 2. Gisteren werd een wedstrijd vooruitgespeeld. De zestien jarige Simon Veldhuijzen van Amstel mocht tegen onze 87 jarige Klaas Mastenbroek. Ja ja vrienden: toen Klaas in 1991 eenenzeventig jaar oud was, werd deze knaap geboren. De jeugd dolf het onderspit en zodende is de tussenstand Amstel2-ENPS2 0-1. Een goede start!

De interne: Ik was er niet gisteren maar Kees was vanmiddag bij me om de flop met uistlagen te brengen. Helaas heb ik geen floppy-drive dus ik zal eens kijken of ik morgen de flop bij de buren kan inlezen. Nog even wachten voor de stand dus.
Kees vertelde mij dat koploper Eric van Rijkom concurrent Jan Velde versloeg en zodoende stevig in het zadel blijft. Kees zelf speelde tegen André, en kon ondanks een pion meer het eindspel niet winnen. Remise dus.

Het eerste: schrijft u in uw agenda's dat aanstande vrijdag, 5 okt, het eerste een thuiswedstrijd tegen Het Gambiet speelt?

Niek

1 opmerking:

  1. Vrijdag dus allemaal naar of langs de club. Steunt E1!

    Kees

    BeantwoordenVerwijderen