roterende banner

donderdag 5 april 2012

Paasvermaak

Komende vrijdag is goede vrijdag en is er GEEN schaken
(Update:)
Ik haak even in bij het commentaar van Kees hieronder "voor diegene die toch liever willen schaken is er nu socialchess, een app die je laat schaken ala correspondentie schaak"
Dit is echt een super goeie tip! Ik geef er een dumpje bij (ik met zwart, lekker!) en merk nog op dat het dynamischer is dan correspondentieschaak. Als je samen met je tegenstander zin hebt om flink door te spelen gaat het op vluggersnelheid ... tot je daar geen zin meer in hebt of even lang wil denken. Geen klok die dan een mooie stelling om zeep helpt! De opzet is gelijk aan die van WordFeud, dat betekent dat je veel partijen tegelijk kan spelen zonder dat je je gehaast voelt en door middel van een chat contact hebt met je tegenstanders. Dat is leuk hoor, ik sprak naast Nederlanders uitgebreid verschillende Amerikanen en een Zuidafrikaan.
Meer info ..
Niek

10 opmerkingen:

  1. voor diegene die toch liever willen schaken is er nu socialchess, een app die je laat schaken ala correspondentie schaak,

    enps kees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. enps kees wacht op je uitdaging........

    BeantwoordenVerwijderen
  3. enps kees wacht op je uitdaging........

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik speel al sinds jaar en dag op chess.com, de grootste correspondentieschaaksite ter wereld (Hebben natuurlijk ook een app)Chiel speelt daar sinds een dag ook.

    Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe heet je daar Ronald, dan nodig ik je uit.

    Sanne (Achterberg)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heet er ronaldenps
    Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  7. tsss, grrr toch..
    niek

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie tip!

    Chess.com is fijn, maar dit is net wat [inter]actiever.

    Mij name is schakeraad.

    Huib

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi there ENPS friends. My user name on social chess is "fandorine".
    C U soon!

    Regis

    BeantwoordenVerwijderen