roterende banner

zaterdag 21 januari 2012

Interne competitie ronde 4

Het was rustig, waarschijnlijk door de tienkampen van Tata. Halverwege de avond kwamen Arjan en oude bekende Askin binnen, beiden speelden vandaag en morgen (en vele dagen daarna) in Wijk aan Zee.
Ondanks alle goede bedoelingen ben ik thuisgekomen met een lege memorystick. Dus even uit het hoofd:

Uitslagen (z/w verdeling weet ik niet):
Ron v L - Asha           1-0
Rimme - Sanne 0-1
Tony - Niek 0-1
Leo - Johan vd Maas 0-1
Bert - Roeland 1-0
TheoB - Pieter 1-0
Stand aan kop:
1. Theo Bakker
2. Niek Verweij
3. Mark Hecker

Niek

9 opmerkingen:

  1. Doe je netjes uit je hoofd. Zw/W verdeling klopt helemaal!

    Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weet je nog, Sanne, dat we concludeerden dat het een goede dag was voor zwart? Dat betekent dat hier het een en ander toch niet goed staat. Volgens mij had Theo zwart tegen Pieter en speelde Ron met zwart tegen Asha (zo heet ze, niet Aisha, net als Arjan geen Arjen heet, ook een veelgemaakte vergissing).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klopt Chiel, ik had zwart tegen Pieter.

    mvg Theo B.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het aangepast Chiel: Asha.
    En natuurlijk was jij ook langs gisteravond, ik vergat dat te noemen, bij deze!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe zit dat nu met die internetsite Sanne?

    Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoe gaat het met de tienkampers, arjan doe jij verslag van de ontwikkelingen?

    Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ashkin herstelt zich goed van z'n nederlaag in de openingsronde en staat op 2 uit 3. Jord Hendriks remiseert zich naar een gedeeld vierde plaats, op een halfje van de koplopers, 1,5 uit 3. Frans Altena staat derde in z'n groep met 2 uit 3. Ik heb 1 uit 3, waarvan één reglementaire nul, met dank aan de ramptoeristen. Na m'n overwinning van gisteren ben ik van de 10e naar de gedeeld 8e plaats gestegen.

    Arjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Arjan, kop op, geef ze een pak slaag!

    Sterkte,
    kees

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ashkin staat vierde met 3 uit 5, Jord negende met 2 uit 5, Frans Altena vierde met 2,5 uit 5 en ik sta zesde met 2 uit 4 dan wel 5.

    Arjan

    BeantwoordenVerwijderen