roterende banner

dinsdag 31 januari 2012

Aanmelden Jubileumtoernooi

Beste ENPS’ers, zoals eerder aangekondigd wordt op 11 februari ons jubileum (groots) gevierd met onder andere een jubileumtoernooi. Het toernooi is gratis en staat in principe open voor iedereen, maar we richten ons met nadruk op de ENPS leden en de OUD-ENPS’ers. Houd deze dag dus sowieso vrij in je agenda, maar schrijf je wel NU al in voor het toernooi door je naam door te geven via de comments. Niek zorgt er dan voor dat je terecht komt in het steeds verder uitdijende lijstje onder dit bericht.

Het toernooi start ong. 12 uur en zal duren tot 17 uur. Na afloop van het toernooi start het volledig verzorgde feestprogramma, dat nog zal voortduren tot in de kleine uurtjes. Inhoud hiervan blijft een verrassing, maar je MAG HET NIET MISSEN! Het feestprogramma is alleen bedoeld voor (oud)-ENPS leden (niet voor vrienden, familie, buren of overigen). Deze is geheel kosteloos voor alle ENPS leden; oud leden wordt een kleine bijdrage in de kosten gevraagd (EURO 15.-). Heb je je als (oud)-lid ingeschreven voor het toernooi, dan gaan we er gemakshalve vanuit dat je ook aanschuift bij het feestprogramma. Zoniet (wij kunnen het ons niet indenken), laat het ons even weten!

Houd de website in de gaten voor het laatste nieuws en zegt het voort!
De feestcommissie,
Arnaud, Eric, Niek & Rimme

34 opmerkingen:

  1. Ik ben er natuurlijk ook bij

    Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zal er ook zijn,

    Peter Kersten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan kan ik niet achterblijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. moet werken, kan niet :(

    Steve

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om iedereen weer eens te zien.
    IK doe mee

    Raf

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maar Steve dan kom je toch gewoon na het werken?! je hoort er wel bij hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik zal er bij zijn, Joost hecker

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan niet wachten!

    Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ok Niek ik kom rond een uur of 8 dan

    Steve

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk ,ik zal er zijn !








    Har.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. aanmelding van 3 negentiger jaren boys

    Bert Schaefers
    Dick Poelemeijer
    Dennis Lammertsma

    Ronald

    ps mi heb ik nog wel een aktie foto met dennis en dick. Niek, je hoort van me!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aanmelding van Ron Kroonenberg.

    Helaas kunnen Michiel Wunnink, Ben de Leur en Robert Jan Schaper niet meedoen. KNSB competitie op 11-2



    Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Damn, wish i would be there...

    Have fun and forza ENPS!

    Amedee

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goed en erg slecht nieuws

    Daarnet Martin Jones gesproken, hij staat sinds 1987/88 op de ledenlijst van ENPS. Is al een jaar of 15 niet meer in ons midden (wel lid dus nog!) geweest! Hij hoopt zich van de week aan te melden voor 11-2. Volgend jaar, of dit jaar nog, wil ik hem graag in mijn team!

    Erg slecht nieuws is dat ik daarnet ontdekte dat Willem Weissman een jaar of 8 terug is overleden. Hij staat op een van die oude foto's van eind december 2011. Foto 4, Hij zit daar naast zijn maatje Oscar Witbraad. Die is ook al niet meer in ons midden (in 1994 overleden, ook aan het hart, net als Willem) maar dat was bekend bij de mensen die deze boys hebben gekend) Balen luitjes....

    Heb zijn broer nog gewezen op die ene foto die wij hebben! Die gaat uiteraard de familie rond!

    Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben d'r
    Groet,
    Tony Slengard

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik moet werken, kan dus na zessen komen. Eet wel graag mee!
    Misschien kan ik nog ruilen en kan ik toch de hele dag komen. Ik laat het wel weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ronald,

    Kan jij Paul Gould ook nog bereiken,
    ook een bekend ENPS-er

    Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  18. bert wijgchel meldde zich ook aan.
    gr.rr

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Peter, denk Paul gezien te hebben op facebook. Maar geen reactie. Probeer jij het ook maar ff

    Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ook Andre meldt zich aan voor het feest.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een aanmelding uit de grijze oudheid(en later was er nog een paar jaar een comeback)

    Herman Kemp

    gr

    Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ook ik hoop die dag aanwezig te kunnen zijn, ivm nasleep operatie aan been. Dus in principe meld ik mij bij deze aan, maar wel onder voorbehoud. Groet Marcel Hofman

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Aanmelding van onze vroegere externe wedstrijdleider

    Johan Kolkman

    gr
    Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ik kom tot 17.oou, helaas niet 's avonds Mark h

    BeantwoordenVerwijderen
  25. André de Roo komt tot 17:00 uur

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ik doe graag mee aan het toernooi en de feestavond

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wie is deze laatste 'anoniem'?
    rimme

    BeantwoordenVerwijderen