roterende banner

zondag 25 september 2011

Interne competitie ronde 3


8 opmerkingen:

  1. Arjan is een topper! Gewonnen van Marc (Hecker), Sanne en mij. Hij mag vast in het 1e!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bovenstaande vat perfect het plaatsingsbeleid van deze club samen. Sterk Pieter.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aisha had in de vorige ronde dus gewonnen van Tony als de invoer op de plaatjes klopt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ietwat geprikkeld door bovenbovenstaande (Roel) koos ik vandaag voor een aanvallende voortzetting, en met succes. Maar ik begrijp de opmerking niet zo goed. Pieter maakte volgens mij een vrij vriendelijke opmerking naar mij toe (goh, die Arjan is lekker bezig) en Roel greep die opmerking aan om op z'n stokpaardje te kruipen (ENPS doet geen moeite om het eerste team zo sterk mogelijk te maken), en en passant de plaatsingscommissie en mij een veeg uit de pan te geven.

    Heb ik Pieter nou verkeerd ingeschat, of Roel, of allebei, of geen van beide? Laat het me weten, alsjeblieft. Ik ben echt benieuwd.

    Met de vriendelijkste groeten naar iedereen,

    Arjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij maakte Pieter gewoon een vriendelijke opmerking.

    En volgens mij wil ik de komende tijd niet tegen jou spelen, Arjan... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Arjan,
    Van mij kwamen welgemeende complimenten. Maar plaatsing in het 1e was wel een beetje een grapje, want in het verleden heb je ook laten zien wel eens minder goed in vorm te zijn. Maar gisteren deed je het weer goed in het 3e. Al was het uiteindelijk wel jammer dat het 3e met 4.5-3.5 verloor van VAS7.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Arjan, ik hoop oprecht dat je nog veel meer partijen zult winnen. Mijn opmerking, grapje of stokpaardje zo je wilt, komt voort uit wat frustratie wat ik de afgelopen seizoenen opgebouwd heb.

    Maar nu je er toch over begint: :)
    Het is niet alleen het eerste, het is het gehele plaatsingsbeleid van de club waar ik graag mijn ideeën kwijt in zou willen. Neem nu bijvoorbeeld de situatie met het tweede en derde, ik vind dat een ronduit slecht idee. Het was eerst een bestuursbesluit en vervolgens werd het een besluit van de teamleiders, anders zou het ook niet passen in de besluitvorming (de stemmingsprocedure) van vorig jaar. Naar mijn idee moet plaatsingsbeleid altijd op individuele basis plaatsvinden. Nu zitten er mensen in het tweede die (naar ik vermoed, want de plaatsing is nog steeds niet openbaar gemaakt) daar wat mij betreft (nog) niet thuishoren. Ik ben uit protest tegen deze gang van zaken dit seizoen in het derde gaan spelen, dus ik heb recht van spreken.

    En dit bleek niet uit mijn vorige opmerking, maar je bent inderdaad lekker bezig. Het oude gezegde 'hoge bomen vangen veel wind' is weer eens waar en dat is een compliment.

    Opdat er nog maar veel blog opmerkingen over jou gemaakt mogen worden!

    De groeten, Roel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank je, Roel. En Pieter, je hebt helemaal gelijk dat ik nogal wisselvallig kan spelen. Ik kan de prachtigste stellingen om zeep helpen, maar soms behaal ik ook mooie resultaten. Ik heb het voor de grap eens nagezocht: Ik heb een score van 2 uit 2 in het eerste en een score van 0,5 uit 1 tegen het eerste, tegen Jan Velde, toen ik voor de Laurierboom speelde. Maar in datzelfde seizoen verloor ik van Sanne ter Schegget, die toen een rating van onder de 1100 had. Ik verwacht dan ook dat hoe het plaatsingsbeleid ook wordt, ik alleen een vaste plaats in het eerste zal bemachtigen als het ledenaantal van ENPS terugloopt tot acht, en die kans lijkt me verwaarloosbaar klein :-).

    Groeten,

    Arjan

    BeantwoordenVerwijderen