roterende banner

zaterdag 17 september 2011

Interne competitie ronde 2

Misterieuze krachten spelen op wanneer de uitslagen en standen aan het einde van de avond van laptop richting usb-stick bewegen. Alles wat fout kan gaan hebben we wel gehad zo langzamerhand zou je denken, maar niks hoor. Er is weer wat nieuws mis gegaan.. ik bespaar jullie verdere uitleg. Ik heb gelukkig wel veel foto’s genomen die ik dan maar allemaal plaats zodat in elk geval de paring van afgelopen vrijdag bekend is. Ik nodig iedereen uit de uitslagen die hij weet hieronder in het commentaar bij te schrijven. De eerste uitslag weet ik: Mark H – Niek V 1-0.
Tot slot nog een prijsvraag, maar dan alleen voor degenen die gisteravond NIET aanwezig waren. Hoe heette de tegenstander van Leo? Er is een mooie prijs te verdienen!
Niek
PS: Ik heb de uistlagen uit de reacties onder de foto's bijgeschreven.
Pieter - Martin 1-0
Arnaud - Albert 1-0
Roeland - Eric 0-1
Theo B - Jord ???
Aisa - Tony 0-1
Arjan - Sanne 1-0
Rimme - Johan 0-1
Mark H – Niek V 1-0
xxx - Leo 1-0
Theo H - Har ½-½

22 opmerkingen:

  1. Arjan - Sanne werd 1-0

    Arjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Arnaud - Albert 1-0

    Arnaud

    BeantwoordenVerwijderen
  3. is de tegenstander van Leo, Piet A?

    groet Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Krentenbollen met bier, waarschijnlijk de beste combinatie van de avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee Piet Amstelvliet is het niet.
    Volgens mij is het onraadbaar..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is simpel, dat is Leo altijd zelf. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pieter - Martin 1-0

    PS: verzoek aan de anoniemen die eronder toch hun naam schrijven: het ziet er leuker uit (vind ik althans) als er boven het bericht je naam staat. Gaarne!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ???? - Leo 1-0

    Kan dus helaas niet mijn naam bij het bericht zetten IVM prijsvraag.....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Niek, ik heb echt een paar aanwijzingen nodig, ik speel met het volgende lijstje in mijn hoofd:

    Max Euwe
    een naam die al voorkomt op de club
    Jan-Hein
    een achternaam gelijk aan een schaakstuk
    een naam gelijk aan een van het koninklijk huis of het kabinet

    en speciaal voor Pieter mijn naam bovenaan het bericht!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kees,

    Ik denk een naam die al voorkomt op de club.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Volgens mij kwam ik hem laatst tegen in het Flevopark

    Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Was een mooi park en zeer lekkere citroen bitter of drie in dat park. Ik zeg Flevopark is de place to be.
    @Ronald; Thanks voor de bitter tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Om de verhitte strijd nog wat op te zwepen zal ik alvast de prijs noemen. Mister xxx vertelde dat hij binnen een week zijn baard er af zou scheren.
    Welnu, hij gaat hem voor ons apart leggen. De prijs is dus de baard van mister X! Een uniek kado, wacht niet langer, zend massaal je oplossingen in!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Anoniem zegt is het chiel?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. correctie @ Niek; binnen twee weken

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Waarschijnlijk wint Roel, maar toch is het Joost.....

    BeantwoordenVerwijderen
  17. lol sander wint, maar Roel had iid de leukste opmerking

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wel weer typisch dat dit topic de meeste reacties ooit krijg. Niet een partij vol schitterende offers of een kampioenschap, nee een baardenraadwedstrijd is wat ENPS wil. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Waar blijft de volgende baard quiz.......?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Arnoud is gewoon jaloers dat hij niet mee mocht doen en de baard nu aan zijn neus voorbij is gegaan. Volgende keer beter Arnaud!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Uit mijn geheugen nog wat uitslagen:
    Tony had gewonnen van Aisa.
    Eric versloeg Roeland.
    Ik dacht dat Johan van Rimme won, maar niet helemaal zeker.
    Theo B tegen Jord weet ik niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen