roterende banner

dinsdag 15 maart 2011

ENPS 3 wint met 7½-½

Almere 5 was het slachtoffer. "Derde een maatje te groot voor Chiel Reemer" grapte ik halverwege de wedstrijd als kop boven dit artikel te gaan zetten. Zo bont wil ik het niet maken, arme Chiel speelde tegen hun hoogste ratinghouder, dus zo slecht was de remise niet. Maar ik kan het niet laten het toch even te noemen... een keertje 8-0 had natuurlijk wel leuk geweest.
Maarja dit is ook S U P E RRRrrr ! ! ! !
1 Niek Verweij          1
2 Pieter Oldenhove 1
3 Duck Wals 1
4 Chiel Reemer ½
5 Theo Bakker 1
6 Martin Rekelhof 1
7 Arnaud Bom 1
8 Sander Schoonderwoerd 1
Het team bestaat uit vrijwel alleen maar topscorers:
Daarnaast scoorden Sander (1/1), Arjen (½/1) en Tony (1/2) ook nog voor het team. We staan nu eerste met 12 matchpunten (100%) en 36 bordpunten (75%) Wat ga ik lekker slapen vanavond. Oosten Toren 2 speelt donderdag, zij zullen vast minder rustig in hun bed liggen..
Niek

8 opmerkingen:

  1. Ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole !!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Opluchting vanuit Phoenix. Als ik terugkom vier ik graag het kampioenschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We zijn natuurlijk allemaal heel blij en het mag ook wel eens gezegd dat onze teamleider Niek ons erg scherp en gemotiveerd houdt. Zelf won Niek in 10 zetten! Kun je die op de site eens laten zien?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Halverwege de wedstrijd was Nieks formulering iets scherper: "Chiel maatje te klein voor het derde!" Dat leek hem wel een mooie kop.

    En dan krijgt'ie hier nog complimentjes ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt gelijk, Chiel. Je verdient wel wat meer waardering.
    4 uit 6 is gewoon een goede score!

    Bas

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die partij van mij stelde niks voor, de tegenstander maakt een enorme beginnersfout: 1. e4 c5 2. f4 d5 3. exd5 Qxd5 4. Nc3 Qd8 5. Nf3 Nc6 6. Bc4 Bg4?? 7.Bxf7+ Kd7 8. Bd5 Bxf3 9. Qxf3 Rc8 10. Bxg8 1-0

    En niet zo somber Bas, dat van Chiel was maar een grapje. Over de 4 uit 6 (en alle andere topscores) ben ik toch juist heel erg positief!

    Niek

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oosten-Toren 2 - Boven IJ 3 5-3

    Dat betekent dus dat wij in de laatste ronde gelijk mogen spelen om kampioen te worden.

    Martin

    BeantwoordenVerwijderen