roterende banner

woensdag 20 september 2023

Gezamenlijk meedoen aan het open kampioenschap van Weesp

Zoals besproken op de algemene ledenvergadering hebben we even getoetst bij schaakclub Weesp of een grote delegatie deelnemers van ENPS bij het open kampioenschap wel gewenst zou zijn. We zijn van harte welkom. Wat mij betreft reden om mijzelf in te gaan schrijven.

De link is: 


ENPS trakteert onze deelnemende leden op pizza’s en drankjes (of iets vergelijkbaars). We maken er een feestje van.

Forza ENPS
Kees

6 opmerkingen:

  1. Ter info voor degenen die niet op de ALV waren en de notulen niet helemaal paraat meer hebben:

    Feest
    Het blijkt lastig een feest te organiseren en het bestuur heeft een alternatief plan bedacht. We willen op 16 december mee gaan doen aan het open kampioenschap van Weesp. We kleden dat aan met een bezoek aan de lokale horeca, voor een pizza o.i.d. Als de ledenvergadering het goedkeurt zal eerst met de organisatie contact worden gelegd of een grote deelname vanuit onze club op prijs wordt gesteld.
    Met overgrote meerderheid wordt het plan goedgekeurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel jammer dat dit samenvalt met een KNSB-ronde, ik vraag me af of de Weespenaren zich daarvan bewust zijn (lijkt me toch een beperking op het aantal deelnemers), maar ik zit in een team van 10 (Caïssa 6) dus kan me op een van de 2 reserveplaatsen zetten. Maar is er al meer bekend van hun kant of zij het ook een leuk idee vinden?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We zijn van harte welkom. Groeten Kees

      Verwijderen
    2. Heel fijn! Datum kon niet anders vanwege beschikbaarheid zaal maar komt goed!

      Verwijderen