roterende banner

zaterdag 3 juni 2023

Ardin wint eerste wedstrijd in de finale

Update 5 juni: de partij Ardin-Kees

Ik zit in Palermo, Sicilië. En ik kon er dus niet bij zijn gisteren. Maar geen nood, dacht Michiel, ik stuur Niek wel wat. Hij appte 41 foto's!!! Hij schreef er bij: "Kies vooral de leukste :-)" Sjongejonge.
Daar zit ik dan op mijn hotelkamer met alleen mijn telefoon en geen PC. Nou, dan kun je het krijgen ook, ik gooi alles er ongefilterd op. Michiel mailde ook de zomercompetitie bestanden, die ga ik later nog uploaden. De tabel met de stand kan ik wel al plaatsen. Michiel schreef bij zijn mail: "Ardin wint van Kees. Foto's volgen via whatsapp van beide matches.
Johan wint verrassend van Eric: volgens Eric speelde Johan een briljante partij."

7 opmerkingen:

  1. Op zet 15 gaf ik uit het niets een kwaliteit weg. Teleurstellend voor een matchpartij. Daarmee was de lol er voor mij al een beetje af. Met trucjes het e.e.a. proberen te herstellen, maar daar hoef je bij Ardin niet mee aan te komen. Met solide hand de leiding genomen, volgende week met wit een nieuwe kans.
    Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig worden de zogenaamde thuisblijvers alsnog geinformeerd!
    Dank U!
    Ik ben er pas weer op de ALV (ga weer net als vorig jaar een maand naar Spanje, daarna SPA & Open NK Dieren).
    Verwacht volgend seizoen vaker op de club te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goede plannen, tot volgend seizoen, met een mooie ambitie!
      Kees

      Verwijderen
  3. ik hoop dat Kees wint (sorie Ardin)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik hoop dat Johan wint (sorie Eric)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. https://view.livechesscloud.com/#cde6f855-1718-47da-ab5f-119e4962fc57

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kees B versus Ardin B , club kampioenschap ENPS.

    https://view.livechesscloud.com/#cde6f855-1718-47da-ab5f-119e4962fc57

    BeantwoordenVerwijderen