roterende banner

vrijdag 8 november 2019

schema van de interne competitie

Beste clubgenoten,
Mijn excuses voor het laat doorgeven van het interne schema. Ik hou me voor dit jaar aan het beproefde recept van mijn voorganger. We hebben dus eind van deze maand het eerste deel van een 2-delige Rapidcompetitie (29 november). Daarnaast hebben we het Koppelschaak toernooi (3 januari) om 2020 mee te beginnen. Half februari kunnen we een nieuwe Blitz kampioen kronen (14 februari) en tegen het einde van het seizoen het tweede deel van de Rapidcompetitie (10 april). Helaas kunnen we 17 april geen gebruik maken van de ruimte in de Vredeskerk en daarom geen schaken die avond.

Vanaf 22 mei spelen de winnaars van de eerste en tweede competitie helften tegen elkaar voor het clubkampioenschap alsmede wordt er gestreden om winst in categorieën B en C. Daarnaast hebben we die avonden 4 keer een korte schaakgerelateerde presentatie/les/cursus waarna we de zomercompetitie spelen.

Voor nu moeten er nog enkele prijsjes worden uitgereikt aan bepaalde winnaars van vorig seizoen. Ik stel voor om dat te doen op de avond van de Rapidcompetitie (29 november).

Michiel

1 opmerking: