roterende banner

zaterdag 23 februari 2008

Klaas weer aan kop

De opkomst was gelukkig nog heel redelijk, ondanks het PK. Er waren zes partijen. Klaas Mastenbroek won van koploper Jan Velde en nam zodoende van hem de koppositie over. De oude flikt 't 'm weer! Onze laptop bleek toch niet stuk te zijn, we hadden vorige week toevallig een aantal kapotte floppies, de drive was dus niet stuk. Maar toch ga ik graag over naar de nieuwe laptop, want ik kan helemaal niks meer met floppen, een USB-stick is veel handiger. Maandag volgt de stand en de overige uitslagen, Bas heeft op zijn werk nog wel ergens een drive om de flop te lezen, waarna hij de bestanden naar mij mailt.

Ik won van de man op de foto, die overigens wel van een aantal jaartjes geleden is. Vraag van de week: wie herkent deze sexy rockster? Hij heeft een website met nog meer van dat soort foto's! Hier vind je zijn muziek.

Niek

2 opmerkingen:

  1. Even heel goed kijken
    maar dan herken je Duck toch wel...
    Leuk al die talenten van de ENPS érs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rock n' Roll Duck!

    Nu wil ik fotos van Tony (gitarist) en Andre (Zanger) zien!

    Steve

    BeantwoordenVerwijderen