roterende banner

zondag 11 maart 2007

De mannen van het eerste

Ter ere van het naderend kampioenschap zal ik de individuele resultaten na iedere wedstrijd die het eerste speelt op een rijtje zetten. Na de wedstijd tegen VAS 5 sprak ik van Bijzonder hoge scores eerste, en na de wedstrijd tegen Pion 1 kan ik niet anders zeggen, hoewel onze gemiddelde TPR iets daalde: van 2030 naar 2012. Dat is de gemiddelde TPR van alle spelers, gemeten over de 40 wedstrijden die tot nu toe gespeeld zijn. Niet slecht hoor.
De nieuwe lijst:

Vooral Bas Jonkers en Peter Nitscke spelen zich in de kijker, ze stijgen met stip naar de 2e resp 4e plaats. Steve had het nog beter kunnen doen, hij verspeelde naar eigen zeggen in de wedstrijd tegen Pion een eenvoudige winst in het late eindspel.

Bas doet het 5 uit 5 natuurlijk fantastisch. Bas is sowieso bezig een hoge Elo te verzamelen, want hij speelt ook extern voor Alternatieve Aalsmeerse S.V. Dat mag want het is een andere bond. Hij doet het daar ook goed: in hun tweede een tpr van 1967 en de resultaten van hun derde kon ik niet terugvinden op internet maar ik hoorde van iemand dat dat ook 100% was. Nu nog intern een beetje je best gaan doen Bas!

Niek

2 opmerkingen:

  1. Misschien tijd om een weddenschapje af te sluiten met Niek, Bas? Kijken of hij nog een keer weet te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen